rindU


selamat malam semua .. urhm, malam nyh terasa amat suram
bagi aku,aku xtahu knp terasa sedih pon ade jugak..
aku xtahu nk luahkan at sape,at sini jew dpt ak luahkan segalanya..
demi ALLAH ..aku sgt rindukan chenta aty aku 
aku nk die sentiasa at disamping aku
sikit pown aku xnk die b'jauhan dgn aku sbb aku da xde sape2
lagi sekarang
sedar xsedar hubungan kitaowg da masuk 5bulan..
macam2 dugaan yg menimpa hubungan kitaowg,berkat sabar
kitaowg masih mampu bertahan 
tapi,bwu 2 nyh berlaku pertelingkahan antara kami,
memg salah aku, tpi aku betul2 mintak maaf,bukan niat aku
nak curang ke ape..
dyowg semua membe2 lama aku, maaf sbb aku xgtaw
aku ade call  diaowg..
percayalah syg,aku sikit pown xde perasaan at dyowg
semua membe2 lama..
dugaan menimpa lagi bila ko benty keja,
aku faham kau syg.. 
aku hormat keputusan ko ble ko kate nk trun sgpore
memg aty ak berat nk bg ko twun sana..
ko sdri tahu knp kan syg
bile ko twun sana, kita da xbole nk contek sgt ..
tapi ko ckp an ak untk 2 3 bulan saja 
bb ko nk crik modal kan
aku rela kan syg. tapi yg pntg aku sntse ade dlm idup 
ko.. aku akn tetap sayang ko ,..
demi ALLAH mmh aku syg kan ko
malam 2 ko dpt mimpi yg agak xbaik, ko mmpi aku
curang ..
terus ko pk bukan2 kan syg
sumpah , aku bukan mcm dlm mimpi 2 syg..
percayalah sikit at aku
wlpn ko kate k'pcayaan ko pd aku dah xde 
org dulu2 selalu ckp, ape yg kite mmpi selalu nya
akan berlawanan pd realitinya,
jadik aku xkan curang syg ,, plz believe me dear 
klau la ko tahu betapa syg nye aku pada kau,
betapa bermakna nya kau dlm idup aku ..
betapa aku perlukan kau dlm idup aku b
aku syg kan ko lbih dri nyawa aku b..
aku dah cbe buat yg terbaik dlm hbgn nyh, tapi aku manusia
biasa.manusia lemah..
kdg kala aku xnpk salah ap yg aku buat..
kau tegurlah aku syg
b..aku terlalu rindukan kau ..
bukan mlm nyh jew .. tapi hari2 aku rindukan kau b..
law la ko tahu ap yg aku wase skunk kan
mukin kau akn mengerti ap yg ak alami selama nyh.,
aku cbe kuat b ..
cuba buat yg sebaik mungkin pada kau..
tuhan,smpikan salam rindu aku pada insan yg sgt
aku syg ..
MUHD NURANIZAM B.AZMI
aku harap kau dpt tahu aku terlalu rindu dan sygkan
kau k bie..
aku terasa sebak sgt b, kau selalu pesan airmata aku mahal,
jgn membazir air mata sbb kau..
sbnrnye kau lebih bermakna dri air mata aku b..
aku xnk kehilangan kau dlm idup aku,,
aku xnk kehilangan org yg aku syg dan cinta lagi..
aku xnk ade luka lagi dlm aty aku,setelah kau ubati luka
aku yg lalu
dgn air mata nyh.aku akn dpt tengkan jiwa aku yg
gelisah nyh b..
macam2 yg aku pk kan..
kdg2 aku buntu,, aku lemah sgt b..
kau buat la keputusan yg terbaik tuk life kau k b..
aku akn tetap hormati segalanya..
i'm not perfect person b ..
selamat malam chenta aty aku
 luv u damn much 

b..kdg2 aku xkuat nk hadapi segala dugaan
yg melanda kita b..
tapi ada nya kau, aku cuba kuatkan diri aku
sbb kau ade lah
KEKUATAN aku b..
kau adelah separuh nyawa aku, aku
yakin kaulah tulg rusuk aku b..
aku harap tuhan akan dgr segala isi aty aku b..
kita cme merancg,tuhan yg tentukan..
tapi kau selalu ckp,
kita msti sntse usha spye kita ade jodoh
kan b??
aku percya b, kau la
JODOH aku .
insyaALLAH, ade jodh antara kita syg.. amin 

4 comments:

Natasha said...

bahagia selalu ;)

✿miss myra*゚ said...

@Natasha thanks tasha .. hope sgt mcm 2 .. urhm .. amin :)

Pink Lavender said...

makneng follow kamu
jom follow makneng

n like la page makneng sekali..hi3...

Nurul Aini said...

Salam, maaf lambat balas mesej kamu di cbox saya..saya cari shoutbox di blog awak tapi tak jumpa..mybe line sy slow kot..pasal tutorial yang awak tanya saya tu nanti saya buatkan..

http://flowerbucket92.blogspot.com. Btw..entry nie so sweet. :)

Pink Paw Print