Tudung Bawal Cantik 1st Giveaway by Kak Bunga


hye ..selamat hari minggu semua .. ptg nyh saya nk join GA
yg dianjurkan KAK BUNGA ..
kalau rse awk semua nk join GA nyh .. boleh la klik banner 
at atas 2 ye 
xslah law ingin mencuba nasib kan..
lagi rmai yg join lagi best kan..hehehe..
so,saya nk tjuk at korang semua syaratII untuk join GA nyh..
sangat mudah.

antara syarat-syarat yg mesti dipatuhi adalah
WAJIB follow blog KAK BUNGA
FOLLOW sponser GA blogshop Kak Bunga dan
LIKE fb page kak Bunga Shop
buat entry bertajuk 'TUDUNG BAWAL CANTIK 1st
GIVEAWAY BY KAK BUNGA'
COPY banner diatas dan LINKKAN kesini
TAG kwanII korang *rmai lg bgus,pastikan diaorang tahu ye..
tinggalkan diruang komen LINK SEGMEN korang 2 ye..

kalau korang semua xberapa faham .. klik jew banner at atas 2 ye..
hadiah yg disediakan menarik hati saya sbb
saya sekarang dah mula berhijab ..so,hadiah 2 sgtII sesuai la ..
jum tgk hadiahII nye ye

Tudung Bawal Crown Hotfix

Tudung Bawal Kelim Karipap

PESANAN PENAJA:
terbuka kpd semua..*kalau lelako mng boleh bg gf,isteri,tung atau ibu
KAK BUNGA akan pilih secara random, supaya lebih adil
hadiah setakat nyh cuma ade 2 saja spt gambar diats..

semoga saya dan semua yg join berjaya ..insyaALLAH ..amin..
saya akan tag kawanII saya yg bertuah ..hehe






3 comments:

iema said...

hye...
thanx tag iema ^^

*myra said...

welcme ima

Kak Bunga said...

hai dear! tqqq sbb join GA kak bunga..take note ya dear..Kak Bunga dah tukar tarikh tamat GA ni..klik sini http://zatilhulwaniabdullatif.blogspot.com/2012/06/pertukaran-tarikh-tamat-ga-kak-bunga.html

Pink Paw Print