salam ramadhan

selamat malam kawan2ku semua 
urhm .. sedar xsedar da masuk bulan ramadhan kan kite
hah .kowunk semua da ganti pose yg lepas ke 
blummesti ade yg blum kan..
hehehehe
oke la, sebenarnya da nk masuk puase yg kedua kan
aku jew yg lambat nk update pasal
puase nyh .. maaflah ye 
alhamdulilah, aku dpt sambut puase tahun nyh
skunk ak nk citer ap yg aku buat selama 1 ary nyh, puase pertama
yehihi . .oke aku bgun sahur pukul 4 lebih tadi ..
pergh.. menu sahur tadi memg m'yelerakan btul larh 
menu masa sahur tadi adelah ayam goreng+ayam kari+
sayur pucuk paku pakis goreng jer..
memang menyelerakan btul dgn nasi panas, yewla semngt
gila nak berpuasa 
1ary nyh aku xrase sgt lapar & haus, aku leyh mampu
bertahan.. terima kasih tuhan 
kerana bagi hambamu kekuatan .. amin
pejam celik tgk sekejap jew da ptg kanserius terlalu
cepat masa berlalu
sampi masa untk menyediakan menu untk berbuka
menu berbuka ari pertama puasa hanya
biasa2 aje..alhamdulilah tuhan masih memanjangkan 
umur kita untuk berbuka puase
menu utk berbuka pulak ialah
nasi+ikan caru bakar+ikan asam pedas+sup cendawan+
mee goreng+rojak mee*jiran aku bagi+roti sardin
dengan air soya
nyum..nyum sangat kenyang la makan mlm nyh
untk pengetahuan korg jugak, arini adelah bufday akk ipa aku
semua da siap, nasi pown da turun dlm pewot,
tbe mase untuk potg kek ..sambung makan kek pulak..
2 saja aktiviti aku arini, semoga esok tuhan
masih memberi kesempatan untuk aku berpuase
selamat bersahur ye semua, jangan puasa yang yok pulak ye..
hehehe..
aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN
RAMADHAN AL-MUBARAK..
semoga puasa tahun nyh lebih bermakna untuk kowunk semua..
dan selamat hari lahir pada akk ipa aku
NURHAYATEE BT BAHARUDDIN
yg ke 27tahun..
semoga pjg umo, murah rezeki :)

2 comments:

•♥ Myra ♥• said...

hehe..meriahnya dia sahur ngan berbuka. tu mesti mak masak kan..huhu..air tangan ibu memang lain..

anyway, selamat berpose dengan jayanya! ;)

*myra said...

@•♥ Myra ♥• hehe . meriah sebb adek bdek ade blek .. ye masakn mak mmg terbaik .. btw selamat berpuasa juga :)

Pink Paw Print