selamat hari raya

hai selamat petang semua .. urhm , dah lama xupdate 
blog aku nie . da penuh dengan sawang labah-labah dah ..
tibe sesi membersihkan balik blog aku nie . hehe 
ari nie law xsilap da 19 syawal kan  papepown 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN..
maafla terlambat nk ucapkan selamat hari raya,
bz kan dengan persiapan raya,
sampi xsempat nk update blog semua nie .
tapi xpe , wlpun lambat masih dlm bulan syawal 
lagi kan 
persiapan tahun nie aku simple-simple jer .
baju raya pon xbanyak , yela xbole nak bergaya sgt 
sebab aku xbekerja lagi 
tahun nie aku masih beraya dkat kg lagi , sama 
cam tahun-tahun yg lepas .. malam raya 
baru aku lek kg dgn mak ayh aku 
raya tahun nie rezeki aku lebih sikit , sebab ramai yg bg
wet raye .. hehe da besa pon dapat .
yela aku kan xbekerja , tu yg dpt wet rye .
nanti bila da kerja , aku lak kena bg org wet raya kan 
bila di total kan , aku dapat wet raya sebanyak 
rm264.00..
banyak kan tapi skunk wet dah macam air , sekejap
jerk dah hbes . btw thanks pada family, sedara mara & sepupu
yg bg aku wet raye .. thanks alot oke 
raya tahun nie agak rasa kekurangan bila salah sorg pakcik
aku telah meninggalkan kami semua sebelum 
bulan puasa , tahun nie raya tanpa die ,
ALLAH lebih menyayangi die .
wlpn die xde depan mata kami semua, die masih
berada dalam aty .
raya kedua kami semua pergi menziarahi pusara arwah 
pakcik & atuk aku .
semoga mereka berada di tempat org yg beriman .
amin
tahun nie xbanyak snap gambar larh , sebab masa raya 
pertama tukan snap gambar xde .
sempat snap masa raya kedua .meyh aku tjuk at korunk .
kami xcantik , tapi kami sweet . huhu 
beraya uma sedara aku , ramai yang xde .

aku & shasha

line lembab pulok , next tyme aku masuk kan lagi oke .
jangan marah-marah yer .
xbaik marah-marah dibulan yg mulia nie .

last sekali aku nak ucapkan 
 selamat hari raya maaf zahir dan batin ,
    pada sedara-mara , family, kawan-kawan
rakan blogger & pada 
sesiapa yg mengenali diri ini ...
ampun maaf dipinta 

1 comment:

Anonymous said...

Salam kenal.... ^__^


feel free to visit my new blog :)
http://mrsnon.blogspot.com/

Pink Paw Print