♥peLenGkaP hiDUp ♥

skunk ak mint glew2 lagu nyh !!
1 ary berpuluh kaly dgar pown xpew k!!
     
          aku bagai laut xbertepi dan xberkarang,
          aku bagai bintg yg x ditemani malam,
          melihat dirimu ada senyum canda dan tawa,
          yg membuat aku xingin pergi darimu,,,
          *teringt janji lamamu kepadaku,
           teringat aku teringat,
           teringat saat kau masih ada disini,
           temani ku sepanjang hari..
           bila kau pergi jauh,ingatlah aku,
           bila ku disampingmu,peluk tubuhku,
           bila kau rindu aku,panggil namaku,
           ku datang menemuimu..
           peluk erat jasadku,jangan lepaskan,
           tetaplah kau disini arungi malam,
           karna hanya dirimu belahan jiwa,
           PELENGKAP KU DI DUNIA,,,

No comments:

Pink Paw Print